poniedziałek, 10 lutego 2020

Cudowne Misiaki (wzór)




Po długiej przerwie wracam z cudownymi Misiakami. Strasznie zawróciły mi w głowie, choć na początku nic na to nie wskazywało!

Zamawiając włóczki przypadkiem natrafiłam na ciekawą włóczkę - YarnArt Jeans Tropical - i zamówiłam kilka motków na wypróbowanie. Następnie zaczęłam przekopywać Pinterest w poszukiwaniu ciekawego wzoru na misia, do zamówionej włóczki. Nie zliczę przez ile zdjęć się przekopałam! Coś tam znalazłam, kilka wzorów, bez większego szału.

Zabrałam się za pierwszy wzór i im więcej elementów maskotki powstawało tym bardziej byłam zaintrygowana wzorem. Na koniec po zszyciu wszystkich elementów spojrzałam mu w oczy i już wiedziałam ze tych Miśków będzie więcej! Jak rzadko kiedy robię coś z tego samego wzoru, tak te Misie są wyjątkiem, powstało ich już kilka albo kilkanaście :D Są cudowne!









Wzór był dostępny za darmo, ale niestety albo został udostępniony omyłkowo albo poprostu już jest niedostępny bezpłatnie, można go nabyć tutaj: PŁATNY WZÓR NA MISIA
Autor wzoru Dione Design.
 

Miłego szydełkowania! :)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie a z jakiej włóczki Pani robiła te misie 🤔🤔🤔

    OdpowiedzUsuń